söndag 8 augusti 2010

Tillbaka till vardagen


Förpackning av cykel för transport till Lund

Så var då första veckan på jobbet efter semestern avklarad. Hej vad tiden går.

Lägenhetsletande går väl så där får man säga. Under sommaren har det ju varit helt dött, men nu i veckan har det kommit ut en mängd objekt. Något som verkar rätt ska väl dyka upp snart hoppas jag.

I veckan fick vi reda på att våra skeppade prylar från Kina anlänt och även införtullats utan problem - hurra! Fast... ingenstans att göra av dem och de fick gå direkt till förvaring. De enda prylar vi verkligen ville ha tag på var våra cyklar, och de fick vi leverarade i fredags. Nisse packade raskt ihop sin och tog med den på flyget ner till Lund.

Idag spelade jag KM D50 på Mälarö GK och lyckades faktiskt med konststycket att vinna! Gäller bara att jag kommer ihåg hur jag gjorde till nästa runda, för spelet funkar faktiskt rätt bra just nu. Jag njuter medan det varar.

Inga kommentarer: