måndag 22 november 2010

En helg i Lund


Stortorget i Lund - låg mysfaktor i november


Vi tog Pågatåget till Malmö TR


Middag på Årstiderna


Thaimassage mitt i Lund


Den roliga lampan från Kina finns visst även i Lund...

Nisse brukar ju fara hem till Stockholm varje helg, men den här gången var det dags för mig att far till Skåne istället. Anledningen var främst att få ner bilen dit, då den skulle få vinterdäcken påsatta. Det var ju i sista minuten visade det sig i efterhand, då vintern anföll i raketfart bara några dagar efter min tur till Skåne.

Under helgen flyttade vi Nisse prylar till en mera permanent lägenhet samt tog en tur till Malmö och åt på restaurang Årstiderna. Riktigt smaskigt!

Jag passade även på att återuppta en mycket saknad aktivitet från Beijing; massage! Hittade ett Thai-ställe mitt i Lund - måste definitivt ta upp detta även i Stockholm.

Inga kommentarer: