söndag 19 april 2009

En vanlig lugn helg

På lördagen skulle Nisse egentligen spelat golf; det var de Nordiska Handelskamrarna som hade sin årlig golftävling. Dessvärre hade det strulat till sig med anmälningen, så han missade det hela. Istället tog vi det lugnt hemma, och for på eftermiddagen iväg till ett outlet-ställe; Yansha vid den 4:e ringleden. Väldigt stort och ser ut ung. som ett amerikanskt outlet. Nisse lyckades hitta ett par byxor, medan jag fick med mig två kortärmade tröjor.

Efter denna ansträngning for vi iväg på massage - det gäller ju att hålla sig i form.

Söndagen blev det dock golf för oss bägge (ovanligt, eller hur?). Tävlingsformen var 2-boll bästboll, där Nisse och jag spelade tillsammans i samma lag. Vi lyckades rätt bra och kom 3:a. För min del fick jag även pris för "närmast flagg" och "längsta drive", så för en gångs skulle gick dagens golfövning med plus!

Inga kommentarer: